IKEA va lansa un catalog interactiv pentru 2013.
Vă povesteam anul trecut despre cum IKEA se gândește mereu la modalități de a reduce impactul asupra mediului înconjurător. Am vorbit atunci despre reciclarea hârtiei de catalog. Poate nu pare cine știe ce, însă trebuie să ne gândim la volumul global de cataloage IKEA tipărite în fiecare an. Anul acesta vor fi 211 milioane.
În fiecare an mă minunez de preocuparea lor constantă pentru îmbunătățirea experienței consumatorului în magazinele sale din toată lumea. Îmbunătățirea experienței consumatorilor ține de marketing, iar la capitolul acesta IKEA este studiu de caz pentru “Așa Da” pentru multe agenții și apare constant în prezentările de la conferințe.
IKEA este un pionier pe piața de Home Deko Retail și în privința utilizării tehnologiei mobile. Sunt poate primii care s-au gândit la dezvoltarea de aplicații mobile pentru consumatori, atât în scop utilitar, cât și pentru entertainment.
Anul acesta sunt cu adevărat impresionată de ideea de extended catalogue prin intermediul unei aplicații mobile de AR (Augmented Reality), care va dezvălui consumatorilor și alte produse IKEA. De abia aștept să-l răsfoiesc, alături de aplicațiile mobile pentru iPhone și Android. Până atunci, iată clipul de lansare al catalogului:
P.S. Dacă vă întrebați care este agenția de creație care a ajutat la realizarea noului catalog IKEA, răspunsul este McCann.