Mă întreb cum ar reacționa clienții dacă aș rosti fraza din titlu la începutul fiecărei întalniri. 🙂
Tind să cred că unii s-ar amuza, iar alții s-ar supăra. Dar cu siguranță eu aș reuși să îmbunătățesc calitatea serviciilor oferite. Pentru că sunt clienți cărora le zic de 7 ori același lucru. Iar dacă m-aș înregistra de prima oară, aș scuti mult timp de vorbit, scris sumare de ședințe pe email și bani pe convorbiri telefonice. M-aș scuti de toate astea printr-o simplă trimitere a fișierului audio pe email, imediat după înregistrare. În plus, aș reuși să îmi analizez discursul de vânzare și să-l îmbunătățesc. Utilitatea lui poate fi extinsă la ședințe de brainstorming și la training-uri.
Iar toate astea se pot face ușor cu ajutorul unui smartpen. Costă în jur de $180.
Am aflat de el acum vreo 4 ani, însă abia acum îmi pare util. O fostă colegă de serviciu și-l luase din UK și țin minte că ne-am distrat cu el prin birou. Mi-am adus aminte de el datorită unui status de pe pagina lor de Facebook. Dădusem Like la un moment dat. Sunt bune și paginile astea la ceva.
Vi se pare interesant?
sursă img: livescribe.com