• Home
  • Servicii SEO
  • Arhive

Ana Matei

  • Marketing
  • Travel
  • Despre
  • Contact

Acasă / Marketing / Mobile / Experienta Samsung Galaxy S3

Experienta Samsung Galaxy S3

Samsung Galaxy S 3

Acesta nu este un review pentru Samsung Galaxy S3. Este o poveste despre cum ghinionul mă întâlnește de fiecare dată când cumpăr un smartphone Samsung. După 6 săptămâni de utilizare, din care 4 săptămâni de chin, m-am gândit că acest articol poate să fie util celor care au aceleași probleme.

Beneficii SGS 3

  • Se mișcă impecabil față de Samsung Galaxy S 1, cumpărat acum 2 ani, cel care m-a făcut să urăsc brand-ul ăsta, cel puțin pe sectorul smartphones. Nu mai am parte de ecrane înghețate și nici de închideri nejustificate.
  • Foarte fain display-ul. Citesc destul de mult pe smartphone, iar dimensiunea și calitatea culorilor mi se pare net superioară vechiului SGS.
  • Camera foto este mult mai bună. Și eu, ca tot românul, m-am născut fotograf, deci am nevoie de-un instrument capabil să-mi pună în valoare operele de artă în fața publicului larg: pe instagram.

Și cam astea sunt cele 3 lucruri la care se uită un utilizator obișnuit. Ah, și mai e ceva: bateria.

Probleme si solutii Galaxy S3

Poate că sunt blestemată când vine vorba de un smartphone nou. Altfel nu-mi explic cum pot să cumpăr cel mai bun smartphone al anului 2012 și să am probleme cu el.

În primele 2 săptămâni, SGS 3 s-a comportat ca orice alt smartphone utilizat la maxim: bateria de 2100 mA îl ținea 12 -14 ore în viață. După cele 2 săptămâni, bateria a început să mă lase la 8 ore, apoi la 6, pentru ca într-un final să se stabilizeze la 4 ore. A trebuit să-l țin la încărcat de cel puțin 3 ori pe zi în perioada sărbătorilor. Făcut update de firmware. Nimic nu s-a schimbat. I-am instalat aplicație de eficientizare a consumului, am făcut toate setările de optimizare și nimic.

Acum 2 zile l-am dus la Samsung Plaza (parte showroom, parte customer service). Am aflat de la un consultant Vodafone că la Samsung Plaza (Iuliu Maniu) se întâmplă un lucru magic: service rapid (1h) pentru smartphone-uri Samsung. Mă duc la ghișeu și spun cele 3 probleme:

  • bateria moare după 4 ore,
  • pot folosi telefonul descărcat doar după ce îl țin 30 de minute în priză,
  • se restartează singur, fără vreun motiv anume sau vreun mesaj de eroare.

Am revenit la Samsung Plaza după o oră. Surpriză! Rezolvarea problemei a fost înlocuirea plăcii de bază. Pe bune? Da. Scrie acum și în certificatul de garanție.

L-am pus la încărcat. După 14 ore în stand by și 18 de consum date și voce, SGS 3 are nevoie de prima încărcare. Încă sunt surprinsă că bateria SGS 3 mă ține 32 h.

Știind că mă dau pe net din 5 în 5 minute, l-am întrebat pe consultantul din showroom-ul Samsung Plaza dacă are o baterie de 3000 mA. Cititul în diagonală mă afectează din ce în ce mai mult: bateria minune abia ce-a fost anunțată, deci n-avea cum să ajungă în România.

Vă doresc să n-aveți nevoie de acest articol! 🙂

*img via

Jan 11, 2013AnaMatei

AnaMatei

Digital Marketing Consultant (SEO, CRO, UXD)
Abonează-te la Newsletter și primești articole noi pe email.

Jurnalism de povesteExercitiu de imaginatie
Comentarii: 22
  1. octi
    8 years ago

    Si pe mine m-a servit 2 ani un SGS 1. Bateria este singurul lucru care il reprosez grav!

    RaspundeCancel
    • Farcas Gelu Danut
      8 years ago

      Si eu sunt ghinionist cand vine vorba de telefoanele mobile.
      Eu "am patit rusinea" ;) cu un Nokia C3, fosta mea dragoste.
      Spre deosebire de dmulti altii, eu sunt de moda veche, mie-mi plac telefoanele clasice (si acum oftez dupa vechile Nokii cat o caramida de acum multi ani ;) ), iar ideea de a-mi schimba telefonul (oricat ar fi de grozav cel nou, ma tulbura definitiv si irevocabil. ;)
      Ceea ce a fost o mare dragoste (intre mine si telefoanele Nokia) s-a sfaramat datorita unor probleme legate de software, dar si legate de carcasa.
      Acum convietuiminca, dar...nu stiu ...

      RaspundeCancel
  2. ursu mihai
    7 years ago

    AM UN SAMSUNG GALAXY S3 DE 3 SAPTAMANI SI MA TINE BATERIA 2 ZILE ESTE OK DAR ASEARA CIND L-AM BAGAT LA INCARCAT SA OPRIT DUPA CEVA TIMP SI NU A MAI PORNIT DELOC. CE PROBLEMA AR AVEA?

    RaspundeCancel
    • AnaMatei
      7 years ago

      mergi la service-ul samsung.

      RaspundeCancel
  3. roxana
    7 years ago

    Buna,am si eu o intrebare am un samsung s 3 si are o problema la incarcare, il tin la incarcat toata noaptea si nu se incarca nici macar 50% . Oare e de la bateria sau de la incarcator :-??...

    RaspundeCancel
    • AnaMatei
      7 years ago

      intreaba la service-ul specificat in articol.

      RaspundeCancel
  4. Sabina
    7 years ago

    Si eu am probleme cu S3-ul , il am de o luna jumate , la inceput totul frumos acum luminozitatea devine mare , se blocheaza , bateria se duce fara sa il folosesc , peste noapte ma trezesc cu el descarcat.Nu stiu ce sa ii mai fac

    RaspundeCancel
    • AnaMatei
      7 years ago

      du-l la service.

      RaspundeCancel
  5. Tiberiu
    7 years ago

    Si eu patesc la fel, las la incarcat toata noaptea si nu se incarca doar pana la maxim 80 la suta, am schimbat 5 incarcatoare, am verificat amperajul, am schimbat bateria si degeaba, e din constructie problema. am fost la service si au zis ca la toate samsungurile de la s2 in sus e problema asta. La cati bani am dat pe el, nici nu mai am putere sa ma mai enervez.

    RaspundeCancel
  6. gepetto
    7 years ago

    Nu cred ca este vorba de vreun blestem la mijloc. Mai degraba Samsung, bag sama, are un CMO genial :)

    RaspundeCancel
  7. Dusco
    7 years ago

    Salutare. Am si eu o problema cu SGS-u cum ai avut si tu. Se restarteaza singru. L-am dus la domo la garantie si mi l-au resoftat si schimbat mufa de incarcare. Problema este ca ieri la pranz l-am scos de la Domo(reparat) si aseara iara a inceput sa se restarteze. Ce ma sfatuiesti sa fac? Se restarteaza din nimic. Si il tine vreo 5-6 minute dupa care isi revine. Ms

    RaspundeCancel
    • AnaMatei
      7 years ago

      Eu l-am dus la service-ul rapid (1h) a lui Samsung, situat langa Afi Cotroceni. Ei l-au reparat pe al meu si banuiesc ca au mai mult habar decat cei de la Domo. Al meu era in garantie, asa ca nu am platit nimic. Nu stiu cat costa o astfel de reparatie, insa cred ca este singurul loc in care ai sanse sa se rezolve ceva.

      RaspundeCancel
  8. Dragos Alex
    7 years ago

    Cat te-a costat reparatia la probema ta...am exact aceasi problema :(

    RaspundeCancel
    • AnaMatei
      7 years ago

      nu m-a costat nimic pentru ca telefonul meu este in garantie.

      RaspundeCancel
  9. Popescu Ioana
    6 years ago

    Mda,si eu mai nou. eu voiam sa te intreb altfel. de unde l-ai luat ? eu il am de la emag tot din 2012 si mi-e ca nu imi accepta garantia. plus ca e am avut si o gaura in mana,mi-a cazut si s-a spart ecranul

    RaspundeCancel
    • AnaMatei
      6 years ago

      l-am luat de la Vodafone

      RaspundeCancel
  10. corinag
    6 years ago

    Ana, cat te-a costat repararea telefonului? Eu am tot un S3 si probleme tot cu bateria..ma tine cam 4 ore..si cand ajunge pe la 40% se blocheaza, dupa care se stinge iar cand il aprind imi arata 0% baterie

    RaspundeCancel
    • AnaMatei
      6 years ago

      nimic. era în garanție.

      RaspundeCancel
  11. Cosmin
    6 years ago

    Mi-am cumparat acum cateva zile un S3 din altex a fost totul bine pana am bagat USB-u in PC sami trag niste poze . Dupa faptul ca nu a mers sa le bag in tel ,se bloca de fiecare data cand intram in galerie si se restarta sigur. ce e de facut? doar cu galeria am probleme...

    RaspundeCancel
    • AnaMatei
      6 years ago

      ai link catre service-ul Samsung in articol.

      RaspundeCancel
  12. Manuela
    6 years ago

    BUNA ZIUA,DOESC SA-MI SPUN SI EU PAREREA DESPRE TEPELE CARE LE PRIMIM CU ACESTE TELEFOANE,L-AM CUMPARAT IN URMA CU 2 ANI FOARTE SCUMP SI M-A TINUT 2 A NI SI O LUNA

    RaspundeCancel
  13. Mihai
    6 years ago

    Mi.am luat un Galaxy S3 mini de ô saptamana din alta tara, anume Luxembourg. ... nu l.am aprins pana când nu am ajuns acasă. Acasă constat ca nu se incarca mai mult de 6%.... Îmi poți da un sfat fiindcă garanția are valabilitate numai acolo și nu pot face drumuri pentru un amarat de telefon ?

    RaspundeCancel

Leave a Reply Cancel reply

AnaMatei

Digital Marketing Consultant (SEO, CRO, UXD)
Abonează-te la Newsletter și primești articole noi pe email.

8 years ago 22 Comments Marketing, Mobilelucruri pozitive samsung galaxy s, samsung, samsung galaxy, samsung galaxy 3, sgs 3
0
GooglePlus
0
Facebook
0
Twitter
Abonează-te la Newsletter

powered by MailChimp!
From the Travel Blog:

Lisbon's Hidden Gems (15 Secret Spots) >>

Bucharest Specialty Coffee Guide & Map >>

Road Trip in Andalusia >>

Contact

Email: contact@anamatei.ro

Name: Ana Matei

Links

LinkedIn

SlideShare

Articole Recente
  • Campanii pe Instagram Stories: Bacardi Instant DJ
  • De ce să mergi în vacanță în Republica Moldova
Caută
2009-2016 © Ana Matei