de la Noaptea Devoratorilor de Publicitate 2013, un eveniment la care n-am mai fost din 2007. Am fost surprinsă de coada formată până în față la Cărturești, dar și de numeroasele chipuri fără cearcăne din public. Îmi aduc aminte vag de evenimentul din 2007, dar sunt aproape sigură că atunci nu erau mai mult de 100 de oameni. Despre organizare și mare parte din public n-aș vrea să-mi aduc aminte pentru că au fost sub așteptări. Am văzut câteva spoturi care mi-au plăcut și am selectat 10 care m-au făcut să zâmbesc:
Toyota Corolla 2013 – Agency: Saatchi & Saatchi, Auckland, New Zealand
TNT Push the Drama Button – Agency: Duval Guillame Modem
Vinnie Jones’ hard and fast Hands-only CPR – British Heart Foundation – Agency: Grey, London
Some people are lucky in life – George Clooney – DBN Norwegian Bank – Agency: Try/Apt, Oslo, Norway
SOS Condom Durex – Creative agency: Buzzman Middle East – Dubai
Agent Provocateur Classics: Secret Santa – Pencil Agency UK
Tomtom.com GPS Starwars – Agency: Pool Worldwide, Amsterdam
Axe Apollo Fireman – Agency: BBH, London, UK
Flying Horse Nun Commercial – Agency: Ogilvy Brasil, Sao Paulo Zohar
USA vs England World Cup – Dodge Challenger Freedom – Agency: Wieden + Kennedy, Portland, USA
Leave a Reply