Cosmote.ro și-a relansat site-ul pentru a oferi clienților noi și existenți o experiență online mai bună și personalizată pe nevoile lor. În plus față de ce oferă orice site nou, respectiv un design responsive și o arhitectură mai bună a informației din site, Cosmote.ro a lansat și un eShop care oferă experiențe online interactive clienților, integrând elemente de gamification – Automatul de Oferte, dar și un modul suport pentru cei mai puțin tehnici – Match Me.
Dintre aspectele tehnice descoperite pe noul site Cosmote.ro, mi-au atras atenția: navigația ușoară în site, formularele ușor de folosit, flat & responsive design și lipsa decorațiunilor pe link-uri, procesul de checkout simplu și clar, search predictiv și personalizarea experiențelor utilizatorilor în site.
Dintre beneficiile pentru clienți noi și existenți oferite de noul site Cosmote.ro:
Comenzi online rapide, fără înregistrare în cont.
Posibilitatea de a face comparații între ofertele de telefoane și între ofertele de abonamente.
Match Me este un modul fain, care personalizează experiența clienților pe site, ajutând orice client mai puțin tehnic (adică marea majoritate) să-și cumpere un telefon cu abonament în funcție de preferințele sale, precum și în funcție de modul în care folosește telefonul. Practic, este un chestionar cu butoane, foarte ușor de folosit, care realizează o filtrare a produselor în funcțiile de nevoile unui potențial client, scris într-un limbaj ușor de înțeles. Ce îmi place mie la acest modul este că încearcă să reducă anxietatea provocată unui client de existența prea multor opțiuni.
Automatul de Oferte, vizibil în prima pagină, funcționează pe același principiu și aduce un element de gamification pentru prima oară în sectorul telecom .ro. Este un selector ușor de folosit, ce oferă clientului o configurare rapidă a unui pachet de telefon + abonament și acces în timp la costul oricărei combinații de telefon + abonament + extraopțiuni + accesorii.
Site-ul este prevăzut cu Fast Access Line, o listă derulantă care permite afișarea instantă a celor mai importante acțiuni ce pot fi realizate de către client, și cu secțiunea MyAccount, prin care clienții își vor putea gestiona propriul cont. În contul de client poți să plătești o factură sau să reîncarci o cartelă, să activezi și să dezactivezi opțiuni, să activezi contracte noi sau să reînnoiești contracte existente, dar și să vezi statistici despre ce ai consumat.
Opțiunile de livrare și plată din magazinul online Cosmote.ro: plată online sau ramburs și livrare acasă sau ridicare produse dintr-un magazin Cosmote din țară.
Alte lucruri utile pe site: accesorii recomandate în pagina fiecărui produs și aplicații mobile recomandate în pagina fiecărui produs de tip smartphone.
Cu siguranță mai sunt mici aspecte de îmbunătățit, lucru normal în orice migrare de site, însă cred că noul site www.Cosmote.ro aduce foarte multe beneficii client, ce se vor reflecta în vânzările lor online.