• Home
  • Servicii SEO
  • Arhive

Ana Matei

  • Marketing
  • Travel
  • Despre
  • Contact

Acasă / Marketing / eCommerce / Intră în competiția magazinelor online GPeC 2014

Intră în competiția magazinelor online GPeC 2014

În 2013, românii au cumpărat online produse în valoare de 600 milioane Euro, conform declarațiilor date anul trecut la GPEC de către principalii jucători din piața româneasca de comerț electronic, iar cifra tranzacțiilor online cu cardul a crescut cu 35% comparativ cu 2012. (*sursa)

Pentru că această creștere din eCommerce .ro este constantă în ultimii ani, deși am senzația că se împarte între aceeași jucători mari, an de an apar tot mai multe magazine online, care supraviețuiesc sau nu primului an de afacere.

Pentru cei care dețin magazine online există un mic ajutor: competiția GPeC – Gala Premiilor eCommerce, în care se pot înscrie pentru a beneficia de consultanță privind gestionarea magazinului și creșterea vânzărilor online. Înscrierea este deschisă până pe 23 Mai, dacă se îndeplinesc criteriile de selecție.

Taxa de participare de 250 Euro, însă deținătorii de magazine online pot câștiga servicii de peste 3.000 Euro:

– au acces la 2 evaluări însoțite de recomandări din partea unui juriu specializat și un benchmark al poziției lor față de competiție,
– primesc Marca de Încredere TRUSTED gratuit timp de 12 luni,
– au acces la instrumente utile în optimizarea conversiilor și A/B testing – Marketizator și Vibetrace,
– primesc consultanță avizată de la membrii juriului în cadrul Întâlnirilor Consultative GPeC.

Magazinele online care se înscriu în competiția GPeC 2014 până pe 9 Mai au acces gratuit la GPeC Summit pentru 2 persoane/magazin.

În cadrul evenimentelor ce se vor derula sub umbrela GPeC (conferință + 12 workshops din cadrul GPeC Summit, întâlniri consultative GPeC, Școala de Vară de Comerț Electronic, etc.), proprietarii de magazine online pot beneficia de informații importante privind aspectele ce țin de optimizarea conversiilor (web analytics, SEO-SEM, Usability, Personalizare, A/B Testing, eMail Marketing, Social Media, fidelizare clienților), dar și de informații privind managementul echipei, diferențiere și USP (Unique Selling Proposition), logistică și curierat.

Puteți consulta calendarul GPeC 2014 aici și vă puteți înscrie în competiție completând acest formular, de preferat până pe 9 Mai, astfel încât să puteți beneficia și de accesul la GPeC Summit, unde vor fi prezenți atât specialiști în eCommerce locali, cât și internaționali.

Apr 28, 2014AnaMatei

AnaMatei

Digital Marketing Consultant (SEO, CRO, UXD)
Abonează-te la Newsletter și primești articole noi pe email.

3 resurse utile de Marketing, Design, CROeCommerce Love

Leave a Reply Cancel reply

AnaMatei

Digital Marketing Consultant (SEO, CRO, UXD)
Abonează-te la Newsletter și primești articole noi pe email.

6 years ago eCommerce, Marketing, SEO - SEMecommerce, GPeC, magazine online, optimizare conversii
0
GooglePlus
0
Facebook
0
Twitter
Abonează-te la Newsletter

powered by MailChimp!
From the Travel Blog:

Lisbon's Hidden Gems (15 Secret Spots) >>

Bucharest Specialty Coffee Guide & Map >>

Road Trip in Andalusia >>

Contact

Email: contact@anamatei.ro

Name: Ana Matei

Links

LinkedIn

SlideShare

Articole Recente
  • Campanii pe Instagram Stories: Bacardi Instant DJ
  • De ce să mergi în vacanță în Republica Moldova
Caută
2009-2016 © Ana Matei