• Home
  • Servicii SEO
  • Arhive

Ana Matei

  • Marketing
  • Travel
  • Despre
  • Contact

Acasă / Marketing / SEO - SEM / 2 vorbe despre Adwords

2 vorbe despre Adwords

Grafic conversii in campaniile Google Adwords

Grafic conversii in campaniile Google Adwords2 informatii utile despre campaniile PPC si un clip privind un proiect Google UK dezvoltat pentru platforma Adwords >

1) Noul Keyword Tool ofera rezultate foarte diferite fata de vechea versiune. In curand vechea interfata nu va mai fi disponibila. Pana atunci, ce versiune sa luam in considerare? Consider versiunea veche mai credibila din simplul considerent ca a trecut prin multe sesiuni de testare iar codul a fost revizuit de cateva ori pentru a oferi rezultate cat mai apropiate de realitate.

Test: analiza pe cuvantul [iPhone app], forma: exact match pe U.S., lb. en. Rezultat:

  • Noul keyword tool > Cautari globale: 27,000 | Cautari locale: 5,400 | Concurenta: 0.7 | Estimare cost per click: 0,05$
  • Vechiul keyword tool > Cautari globale: 110,000 | Cautari locale: indisponibile | Concurenta: 1 | Estimare cost per click: 0,05$.

Cam  mare marja de eroare 😀

2)  De ceva vreme, Adwords permite adaugarea unui numar de 10 linkuri extra per campanie pay-per-click. Aceste linkuri se vor afisa sub forma unor Anchor Texte sub anuntul standard (pana la 4 linkuri extra/anunt, asa cum semnala Radu in primul comentariu). Astfel, un anunt poate contine acum urmatoarele  randuri:

  • Titlu: 25 de caractere + Text anunt: 70 de caractere
  • URL-ul site-ului: 35 de caracatere
  • 2 Linkuri suplimentare sub forma de Anchor texte +
  • 2 Linkuri suplimentare sub forma de Anchor texte

si clipul >

[youtube=http://www.youtube.com/watch?v=9wMziAMNI-A]

*sursa graficului

Enjoy!

Sep 4, 2010AnaMatei

AnaMatei

Digital Marketing Consultant (SEO, CRO, UXD)
Abonează-te la Newsletter și primești articole noi pe email.

Dezvoltatori romani de aplicatii iPhoneGhidul de WordPress
Comentarii: 6
  1. RaduS
    10 years ago

    Daca te referi la sitelink-uri limita nu este de 1 ci de 4 per anunt. Acestea pot fi afisate atat in rand (ocupand asadar inca un rand de reclama) cat si in 2 coloane a cate doua randuri. Pentru exemplificare pot fi luate cautarile dupa hosting si, respectiv, booking.

    RaspundeCancel
    • Ana
      10 years ago

      Multumesc Radu pentru semnalarea erorii.
      Ai dreptate.Voi corecta postul.

      RaspundeCancel
  2. PinkPanther
    10 years ago

    Treaba cu cele 4 site linkuri ajuta pentru ca ai practic 4+1 landing page-uri per anunt. Teoretic. Pentru ca practic ast cu site-linurile e aplicabila numai la cel mai bun anunt din campanie. Nu merge la toate. Si nici la "cel mai bun anunt" al tau nu e aplicata mereu. Iti si spune Google asta ... e un "might" pe acolo...

    Alta chestie misto e ca poti sa iti pui si numarul de telefon in anunt - displayabil numai pe device-uri mobile. Asta chiar se vede pe anunt

    Te pup

    RaspundeCancel
    • Ana
      10 years ago

      daca licitezi pentru pozitia 1...sunt convinsa ca iti apar cele 4 linkuri :D (cu cat dai mai multi bani per cuvant, cu atat obtii mai multe - mi se pare normal).
      chestia cu numarul de telefon ar putea fi faina (insa s-ar putea sa fie buggy inca din moment ce s-a lansat de putin timp); daca poti sa faci un tracking pe apeluri pt. a masura conversiile - well, asta ar fi ceva...o sa verific daca e fezabila:D. Cred ca nr. de tel. merge numai pe smartphone-uri...si ma gandesc ca s-ar putea ca 50% din posesorii de smartphone-uri sa fie si cumparatorii online:d...dar nu sunt sigura pentru ca multi isi cumpara pentru ca "e trendy". Sigur merge pe international.

      cat despre cele 5 landing-page-uri, trebuie sa spun ca majoritatea magazinelor online nu stiu ce inseamna un landing page d.p.d.v. continut, ce sa mai vorbim de un design mai aparte...:d--->intr-un viitor post

      RaspundeCancel
  3. PinkPanther
    10 years ago

    ...in general site-linkurile sint indicate pentru anunturile de brand / graphie de la marque

    RaspundeCancel
    • Ana
      10 years ago

      definitie sitelink din wikipedia aici
      eu ziceam ca Adwords te lasa sa adaugi linkuri suplimentare ---- tipul de linkuri puse in anunt este optiunea fiecaruia

      p.s. n-am inteles la ce te referi :D

      RaspundeCancel

Leave a Reply Cancel reply

AnaMatei

Digital Marketing Consultant (SEO, CRO, UXD)
Abonează-te la Newsletter și primești articole noi pe email.

10 years ago 6 Comments Marketing, SEO - SEMcampanie publicitara google, conversii Adwords, conversii ppc, google adwords, google maps, interfata adwords, iphone app, keyword tool, linkuri extra adwords, local business, noi anunturi adwords, pay per click, ppc, publicitate adwords, rata de conversie, schimbari adwords, SEM, seo, strategie ppc, strategie sem, strategie seo
0
GooglePlus
0
Facebook
0
Twitter
Abonează-te la Newsletter

powered by MailChimp!
From the Travel Blog:

Lisbon's Hidden Gems (15 Secret Spots) >>

Bucharest Specialty Coffee Guide & Map >>

Road Trip in Andalusia >>

Contact

Email: contact@anamatei.ro

Name: Ana Matei

Links

LinkedIn

SlideShare

Articole Recente
  • Campanii pe Instagram Stories: Bacardi Instant DJ
  • De ce să mergi în vacanță în Republica Moldova
Caută
2009-2016 © Ana Matei